مطالب طنز(اینترنت ایران)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

لاک پشت” : هیچی از من کند تر نیست…. 

حلزون” : پس من اینجا هویجم….؟؟؟ 

. 
. 
. 
. 
. 
اینترنت ایران” : خفه شین لطفا……!!!!!! :|:| 



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت0:13---12 مهر 1392
ههههههههههههههههه
خیلی واسم جالب بود که این سه تا کند ذهن(!!!!!!!!)باهمدیگه چیکار داشتن میکردن
اصن با این کندیشون چطور همدیگرو پیدا کردن
من موندم ههههههههههه
بعد آقا لاک پشته این اطلاعاتو از کجا به دست آوردی؟ نکنه اینترنت ایران این اطلاعاتو بهت داده ههههههههه(سرچ کرده!!!!!!!)
یکی نیست به این خانم حلزونه بگه:
نه نه نه نه اختیار دارین خانم شما هویج باشین پس بنده ام حتما خوده خرگوشم
اطلات عمومی جدید:حلزونها از هویج خوششون نمیاد
بعد میرسیم به سوگولی خوشگلمون اینترنت ایران! اولا خودت خفه شو مرتیکه
من تا این کامنتو فرستادم دق کردم
عالیییییییییی بود دختر دمت گرم خیلی حال کردم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 28 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ